بازاریابی محصولات داخلی و خارجی
- Written by بازرگانی نام آوران گلستان
بازاریابی مهمترین قدم در صادرات است، شناخت بازارهای خارجی و راههای نفوذ به آن، شناخت هسته های قدرت، شناخت رقبا در کشور هدف از مهمترین قسمتهاست که نیازمند داشتن اطلاعات از کیفیت کالا، قیمت و میزان مصرف در بازار خریدار است.
راههای کسب اطلاعات به منظور ایجاد در ارتباط با خریداران از طرق ذیل امکان پذیر می باشد:
الف - مذاکره مستقیم با خریداران
ب - استفاده از اطلاعات و آمارهای رسمی
ج - شرکت در نمایشگاه های بین المللی
د - مراجعه به سوابق قبلی معاملات
ه - تماس با نمایندگیهای ایران و سفارتخانه ها
و - استعلام از موسسات بین المللی و مراکز ارتباط
لازم به ذکر است که با پیشرفت تکنولوژی امکان دسترسی به اطلاعات از طریق سایت های اینترنتی سریعترین راه ممکن می باشد .
از مسائل قابل اهمیت درصادرات تبلیغات است که باید متناسب با اخلاقیات، فرهنگ مصرف خریداران کالا و کشور هدف باشد در غیر اینصورت ممکن است تبلیغات بازتاب منفی در پی داشته باشد. ما آماده بازاریابی محصولات داخلی و خارجی شما می باشیم، با ما تماس بگیرید.